Milk pawdrjhrryan natural beauty

Milk pawdrjhrryan natural beauty
دودھ پاؤڈرجھرریاں قدرتی طور پر خوبصورتی کی تجاویز علاج کرنے کے لئے
Milk pawdrjhrryan natural beauty
دودھ پاؤڈر، میں نے اصل میں، میرا ماسک میں اس کا استعمال کیا اصل میں میں خشک دودھ کا ایک پیکٹ خریدا تھا اور پھر میں نے ذائقہ پسند نہیں کیا اور میں اس جگہ میں ماسک میں اسے استعمال کرنے کے بارے میں سوچا تک دودھ پاؤڈر کیسے ہو سکتا جادو کبھی پتہ نہیں دودھ کے اور میں صرف اسے میرے چہرے کے لئے کام کریں تو یا نہیں دیکھنے کے لئے چیزوں کو آسان رکھنے کے لئے اس میں چونے شامل کیا ہے اور میں نے اسے 5 منٹ کے لئے میرے چہرے پر خشک ہو جانے دو اور پھر میں اس سے دور صاف اور میں لفظی اصل میں میرے blackheads کو باہر آتے دیکھا میرے pours کے سے اور مضحکہ خیز بات یہ ہے کہ میں نے blackheads کو ہو رہا ہے یہ معلوم نہیں تھا، ہے؛) اور آپ کو دودھ پاؤڈر، 2 چمچوں شہد، 2 چمچوں گرم پانی کے 4 چمچوں کے اختلاط کرنے کی ضرورت ہے آپ جھرریاں کے لئے ایک ماسک بنانے کے لئے اور اسے اچھی طرح مکس کریں اور اس کے بعد آپ کے چہرے پر یہ سب کا اطلاق ہوتا ہے اور یہ 20 منٹ کے لئے خشک ہو جاؤ اور اس کے بعد کیڑا پانی سے دھونا دیں.